AKCE KROK ZA KROKEM

SPOLEČNÉ SETKÁNÍ

Na začátku naší spolupráce si společně sedneme, abychom se trochu poznali. Potřebujeme navnímat Vaše potřeby, pro koho akci pořádáte, jaký je smysl a cíl akce, zjistit co máte a nemáte rádi a samozřejmě Vaší představu o rozpočtu. Chceme mít jasnou představu, aby mohl být úspěch Vámi poptávané akce zaručen!

NÁVRH A CENOVÁ KALKULACE

Jakmile od Vás zjistíme zadání, připravíme si pro Vás dva návrhy realizace, včetně předběžné kalkulace. Co to znamená? Nabídneme Vám jednu až dvě varianty Vaší akce, s odhadem cenové kalkulace. Kalkulace je pouze odhad, vycházíme z aktuálních cen služeb na trhu. Finální ceny poptáváme u dodavatelů až v okamžiku, kdy si odsouhlasíme naší spolupráci. Náklady na akci jdou přímo za Vámi bez jakéhokoliv navýšení ceny. My si účtujeme pouze cenu za naší práci dle jednotlivých pozic za odpracované hodiny. Součástí kalkulace je i odhad našich hodin.

ORGANIZACE AKCE

Jakmile si odsouhlasíme naší spolupráci, začneme pracovat na detailním programu a harmonogramu akce. Celou dobu jste informovaní o jednotlivých nasmlouvaných službách a cenách. Je nám jasné, že rozpočet je pro Vás klíčový a musíme se do něj vejít! Společně si odsouhlasíme jednotlivé body a položky. 

3-2-1 AKCE

Jakmile budou všechny požadavky a služby na akci zařízené, celou akci Vám předáme. Obdržíte od nás harmonogram, kontakty na jednotlivé osoby (dodavatele), na které se můžete v průběhu akce obrátit, aby došlo k hladkému průběhu. Pokud budete mít zájem, abychom Vám zaštítili průběh akce jako takový, tak i to je možné. Tato služba je účtována zvlášť, rádi Vám ji k akci naceníme.